niedziela, 5 października 2014

Witam :)

Zawsze chciałam pisać opowiadanie własnego autorstwa i oto i one. Jestem z siebie bardzo dumna że w końcu udało mi się za to zabrać ^-^ Dziękuję wszystkim którzy mnie motywowali a szczególnie Kasi która mi pomogła przy tworzeniu niektórych postaci :)
Mam nadzieję że znajda się jacyś czytelnicy.. Bardzo potrzebuje opinii, bo jestem jeszcze młoda i mimo że pisanie to moja pasja, wciąż się uczę :) Czyjeś opinie bardzo by mi pomogły, dlatego jest to jeden z powodów dla których zakładam tego bloga ;)
Innym powodem jest to że chcę się podzielić z internetem i wami tym co mi siedzi w głowie :D
Historia ta powstała kiedy zadałam sobie samej pytanie: Gdybym miała wydać własna mange, to o czym by ona była?
Zaczęłam się zastanawiać i wtedy dostałam weny, jednak mangi nie stworze raczej... więc postanowiłam przelać to na papier. A dokładniej na klawiaturę :D

Cieplutko pozdrawiam wszystkich którzy się tu znaleźli, nawet jeśli jest to bardzo niewielka liczba :)
Zapraszam do czytania i komentowania moich wypocin, a może komuś się spodoba. A jeśli nie: To można hejtować :D !
Niech zacznie się "Gra o Zmartwychwstanie" !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic