wtorek, 27 stycznia 2015

Szablon !!! Informacje ~! - znowu ;-; (02)

Witajcie ponownie KOCHANI :D
Przepraszam że znowu zaspamowuje bloga postem informacyjnym, ale obecna sytuacja tego wymaga ;) A w każdym razie tak mi się wydaje ;)

A cóż takiego Ana robi że siedzi po nocy (00:35 - jak zaczynałam pisać... tera jest 01:04) zamiast spać mimo że jutro z rana wyjeżdża? o.O
Nie wiem czy ktoś zauważył wchodząc sobie na tego oto bloga :3 (był niedostępny dla was przez około 3 h, ale pewnie nikt nawet nie zauważył więc spoko ^^ a jak ktoś zauważył to spokojnie, bez paniki! xD to było chwilowe) ale zaszła tu pewna zmiana :D co to może być o.O
A więc przechodząc do tego o czym miałam pisać:

UWAGA UWAGA! :
NOWY SZABLON ^^ !

Poprzedni to była taka prowizorówka na szybko którą "stworzyłam" sama wlepiając płomyczek w tło itd ;)
Może i bardziej pasował kolorystyką... ale przyznajcie że ten ma w sobie urok :3 Od razu mi się spodobał ^^
Nie zrobiłam go sama! Broń boże! Ja tak nie umiem :O Toż to czarna magia jest ! xD
Pochodzi on z tej strony:
Nie jest on robiony na zamówienie ;) Wybrałam gotowy z "galerii" Został on wykonany przez: Hope / hope636.deviantart.com

Bardzo dziękuję jej, jak i tej stronie za piękny szablon ! :)
Szczerze to zastanawiałam się nad jeszcze innym (z innej strony) ale przez jeden element ostatecznie zdecydowałam się na ten i jestem szczerze zadowolona ^^ Jedyne co mi przeszkadza to komentarze jakoś tak dziwnie wyglądają o.O ale może tylko mi się tak wydaje ;)
Moje wrażenia o tym szablonie:
O nabyciu szablonu myślałam już dawno (na żadnym z moich blogów jeszcze nie miałam nigdy szablonu) i jakoś tak dziś mnie naszło żeby poszukać... już myślałam że niczego nie znajdę aż tu nagle: Taki ładny, skromny szablon z dziewczyną która od razu przywiodła mi na myśl Yumi... .... *,* BIORĘ ! :D - tak właśnie było ;)
Może kolorystyka niezbyt pasuje do klimatu (przydałoby się więcej czerni, krwi i płomieni?) ale mi się tak własnie podoba :3 uważam że ten szablon pasuje i jest jak najbardziej OK

Zmiany na blogu:
W związku z tym że jest nowy szablon (w nowej kolorystyce) postanowiłam nieco zmienić tekst bloga:
Od teraz:
Tekst właściwy będzie zwykły szary (tak jak było)
wspomnienia/wydarzenia przeszło będą pochyłym pismem na biało 
A wydarzeń w narracji 3-osobowej miałam zamiar wcale nie oznaczać ale ostatecznie zdecydowałam się po prostu na pogrubioną czcionkę ;)
wypowiedzi osób słyszane przez telefon będą nadal ---> tą czcionkom
(mam zamiar jeszcze zrobić zakładkę z opisem tekstu i sposobu zapisywania)
o i jeszcze jedno: od teraz przerywniki będą w tym samym kolorze co tekst ;) nigdy nie chciało mi się ich kolorować xD ;-;

To by było tyle :)
Piszcie w komentarzach wasze opinie, jak wam się podoba nowy szablon, co podoba wam się najbardziej, czy coś zmienić? itd bardzo ciekawi mnie wasze zdanie ;) Oraz czy taki sposób zapisywania (biały kolor przy wspomnieniach itd) jest wygodny dla was przy czytaniu ;) bo to mogę w każdej chwili zmienić, ważne żeby się wygodnie czytało ^^
Następny rozdział pojawi się (mam nadzieje) przed końcem tego tygodnia ;) Ale nie obiecuje ;-; Jutro z rana wyjeżdżam na dwa dni więc mnie tu nie będzie (przewiduje brak internetu ;-;)
Pozdrawiam was bardzo <3

PS: Chwilowo zniknęła zakładka z postaciami - Muszę ją mocno dopracować... niedługo udostępnię ją ponownie ;)

6 komentarzy :

  1. Hieloł
    Przybywam więc
    O ludzje, jak tu ładnie
    Ale na prawdę bardzo fajnie to wygląda. Co prawda trochę za łagodnie jak na takę historię, ale jest dobrze. Podoba mi się :>
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i oby był jak najszybciej :>
    Życzę weny i czasuu~ o3o
    Mitsue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ładnie komentarzee wyglądają 030

      Usuń
    2. Dzięki za opinie :)
      Też uważam że jest zbyt jak to ładnie ujęłaś "łagodny" ... ale w sumie taki mi się podoba ;) taki... skromny? ^^
      Jedyne co mi się nie podoba to jego wygląd na telefonie ;-; znaczy nie jest źle xD al tak jakoś nie bardzo... (te dwa dni co mnie nie było to z tel trochę korzystałam i wtedy tak stwierdziłam (właśnie wróciłam xD))
      Pozdrawiam ~! (Chyba jeszcze dziś (zaraz xD) wezmę się za pisanie rozdziału... wena mnie łapie :3)

      Usuń
  2. Ło Hesus Maria Józefie Święty!!!
    Laxus: A ty co znowu z rana krzyczysz?! Człowiek wyspać się nie może!
    Bo zajebisty szablon jest *.* Niby jest trochę za jasny na piekło, ale i tak piękny jest *3*
    Laxus: Ty to masz powody żeby się drzeć...
    Czepiasz się jak zwykle! Dobra ślę kontenery weny i z niecierpliwością czekamy na rozdział.
    Bye bye~!
    Malinq & Laxus

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano, moja koleżanko droga
    Powiedz mnie proszę
    Kiedy coś wrzucisz? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie następny rozdział + dodatek walentynkowy :D (jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - czyli jeśli się wyrobie ;))

      Usuń

Hope Land of Grafic