wtorek, 13 stycznia 2015

Informacje ~! (01)

Cześć moi kochani <3
Zdaje sobie sprawę że pisze ta notkę do niewielkiej ilości osób, jednak jest kilka spraw o których chciałabym was poinformować ;) Na początek wiadomość która odmieni wasze życie :O a mianowicie: jeśli nie lubisz takich notek informacyjnych, nudzą cię one i nie masz ochoty tego czytać... możesz wyłączyć tego bloga i czekać na normalny rozdział! Serio! Ba.. możesz nawet na niego nie czekać, albo możesz na niego czekać ale i tak przeczytać ta notkę!
Niewiarygodnie prawda? :O
Tak więc do niczego was nie zmuszam ale mam ochotę trochę sobie pogadać ;) Oczywiści na temat spraw dotyczących bloga :3

PO PIERWSZE:
Dnia... no w sylwestra xD Zakończyła się ankieta o tytule "Co myślisz o moim blogu"
A jej wyniki prezentują się następująco:

1. Beznadziejny -,- ~~~ (0,0%) - 0 głosów
2. Taki sobie :/ ~~~ (12%) - 1 głos
3. Nawet fajny ;) ~~~ (0,0%) - 0 głosów
4. Bardzo fajny ^-^ ! ~~~ (12%) - 1 głos
5. Kocham~! <3 ~~~ (75%) - 6 głosów

Liczba wszystkich głosów: 8

Czy taki wynik mnie satysfakcjonuje...???
OCZYWIŚCIE ŻE TAK ~ <3 I TO BARDZO! W takich momentach nie należy się przejmować głupotami (A bo za mało głosów... a bo jeden był na "taki sobie") Nie. W takich momentach należy skakać z radości pod sufit i skakać ze szczęścia :D <3
Zakładając ten blog nastawiałam się na mniejszą ilość odbiorców raczej chyba... Bardzo dziękuję że tu ze mną jesteście <3 każdy komentarz biorę sobie głęboko do serca ^^

Jak już kiedyś wspominałam: Nie mam zamiaru zawieszać tego bloga ;) ...chyba że przestaną się pojawiać jakiekolwiek komentarze... wtedy bye bye ~! ;-;

Ale tak serio... pisałam kiedyś sobie pewnego razu prolog i myślę "kto by chciał czytać jakiegoś dziwnego bloga... o czym on w ogóle jest? Jakieś psycho coś miasto-gra w piekle? o.O przecież to nienormalne"

W każdym razie mam zamiar rozpocząć kolejną ankietę tym razem myślę ze będzie "Jaka jest moja ulubiona postać" ... ale to kiedyś :)

PO DRUGIE:
A no i właśnie... tak gadam cały czas o tym że "zupełnie wystarczy mi te kilka komentujących osób. kocham te osoby ponad życie" (no dobra nie pisałam tak, ale tak myślę)
Ale wbrew temu zgłosiłam mojego bloga do "Katalogu Opowiadań"
Zrobiłam to już w listopadzie... ale zgłasza się tam tyle blogów że trochę to trwało ;)


Jeśli wejdziecie w ten link... będzie tam najnowszy post o nazwie

Na tej dłuuugiej liście (w której jak poszukacie na pewno znajdzie się wiele blogów o niebo lepszych niż mój) w kategorii "fantastyka" mój blog będzie drugi wśród tych wielu linków ;)

Zapewne to że mój blog znalazł się w tym ogromnym zbiorze wielu opowiadań, nie wpłynie na jego popularność, ale po prostu chciałam was o tym poinformować, bo można powiedzieć że dla mnie jest to pewien "Sukces" :D Link do katalogu jest też w "Blogi które czytam i polecam" (czyli gdzieś tam na dole xD)

PO TRZECIE:
Rozdział... eee kolejny xD (napisałam ich juz tyle że nie pamiętam numeru.. ale chyba 7) Powinien pojawić się w weekend... ale nie obiecuje ;)
Tak bardzo leń...
No ale nie zwalajmy wszystkiego na lenia! Brak czasu też się przyczynił... Pisze kiedy mam ochotę.. nie lubię robić tego na siłę ;) W każdym razie już zaczęłam go pisac kiedy nie było prądu ;3 i sama nie pamiętam co napisałam o.O

I to by było na tyle...
KOCHAM I PODZIWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY DOTRWALI DO KOŃCA TEGO BEZSENSOWNEGO POSTU, I PRZECZYTALI CAŁOŚĆ <3
PS: Teraz jeszcze musicie skomentować żebym wiedziała kogo mam kochać i podziwiać :3

Yumi i spółka też was kochają bo bez was nie mogli by żyć xD :3

Jeszcze raz BARDZO dziękuję :) Dzięki wam odniosłam mój mały skromny sukces ^^
A musicie wiedzieć że nikt z moich znajomych (prawie) nie wie że pisze bloga bo aż wstyd mi się przyznawać do też głupawej historii którą nazywam "opowiadaniem fantastycznym" ... xD

10 komentarzy :

  1. My body is ready for kochanie i podziwianie B///>
    W sumie to nie wiem co powiedzieć, ale musi być ale więc : ALE
    PO PIERWSZE:
    Zasłużyłaś na tak pozytywną ocenę bloga, bo na prawdę jest świtny QvQ
    ,,I don't know who are you, but I'll find you and kill you" jeśli zawiesisz tego bloga ene
    Może to mówiłam a może nie ale to moja ulubiona historia, a czytałam ich wiele [ wielbię modzno V_V]
    PO DRUGIE :
    Myślę, że przez to więcej osób wbije tutaj i będzie zadowolonych :>
    [ Nie chce mi się tu rozpisywać bo nie ma po co :v]
    PO TRZECIE:
    To będzie ÓSMY a nie SIÓDMY rozdział. [Ci się, leniu patentowany, nawet nie chce do spisu rozdziałów zajrzeć >:D] No mam ogromną nadzieję że już będzie w tą sobotę lub niedzielę LUB PIĄTEK. TO BYM SIĘ OSRAŁA ZE SZCZĘŚCIA PRZEZ PLECY. >v> Do niczego nie zmuszam, ale wiedz jedno i niech to cię motywuje :
    MITSUE PACZY CODZENNIE ene
    To by było na tyle
    Buziaczki & przytulaski~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na motywacje i komentarz :)
      Jeden z powodów dla których nie mam zamiaru zawieszać bloga: Już wiem jakimi słowami zakończę tą historie i nie mogę się doczekać aż je napisze *-* xD
      kocham, podziwiam i pozdrawiam ~!

      Usuń
    2. Babo, no dawaj ten rozdział OnO

      Usuń
    3. Będzie najprawdopodobniej jeszcze przed weekendem :3 tak wiem spóźniam się ;-; no ale część którą już wcześniej napisałam mi się usunęła i muszę od nowa :/
      Postaram się jak najszybciej ~!

      Usuń
    4. LUDZIE jestem GŁUPIA !!
      Jednak znalazłam to co juz napisałam ;-; jestem z tego faktu bardzo zadowolona :3 Ale też załamana własną głupotą że tego nie zauważyłam ;-; byłam pewna ze się nie zapisało...
      Tak więc zakładam że rozdział będzie w czwartek ;) ale nie obiecuje :3

      Usuń
    5. Nie jesteś głupia UvU <333
      Cieszę się z twojego szczęścia i z tego powodu że rozdział już będzie niedługo >3<
      Pozdrowionka 03<

      Usuń
  2. Więc tak właśnie wpadłam na bloga, właśnie dzięki temu tygodnikowi (>:D) I idę nadrabiać te super rozdziały :D I ciesz się weszłam tylko na 3 blogi i twój najlepszy *,* Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :) i również pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Hejo!
    Ooo, nowa notka, gdyby nie Google+ dowiedziałabym się dopiero w poniedziałek. (Się ferie zaczęły, więc od poniedziałku zaczynam nadrabiać zaległości na blogach.)
    Ja sama dowiedziałam się o kilku ciekawych blogach właśnie dzięki takiemu katalogowi. Więc na pewno znajdzie się kilku nowych czytelników, jak nie więcej. I już masz potwierdzenie tego, że się myliłaś ( patrz komentarz wyżej).
    A, no i bym zapomniała! Zasłużyłaś na taka dobrą ocenę! I miło, że nie rozpaczasz, że jedna osoba dała 'Takie sobie'! ^.^ Kolejny plusik dla Twej osoby. xD
    No więc z przyczyn ode mnie niezależnych (dodatkowy angielski), muszę skończyć ten komentarz, choć mogłabym się jeszcze długo rozpisywać.
    Życzę dużo CHĘCI i czasu, bo weny na pewno masz aż nadto. ^.^
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ^^ Za motywacje bo w tym momencie jest mi wyjątkowo potrzebna ;-;
      Jest piątek i chciałam dokończyć rozdział ^^ No i patrze a część którą już napisałam w poprzedni weekend się nie zapisała... -,- ;-; załamka...
      Eh... trza pisać od nowa... :/

      Jeszcze raz dzięki :3 Również pozdrawiam ^^

      Usuń

Hope Land of Grafic