niedziela, 29 marca 2015

10 Rozdziałów!!! ...dołek pisarski?

Cześć :) z góry przepraszam, ale nie przybyłam tu z nowym rozdziałem... 
- ma już 10 rozdziałów :O o.O
Nie mam pojęcia kiedy to się stało... (pomyśleć że wymyśliłam tą historie na trybunach w sali gimnastycznej kiedy miałam zastępstwo w szkole...) W każdym razie chce powiedzieć że do tych czas pisałam trochę spontanicznie, dlatego nie jestem jeszcze pewna jak mam poprowadzić akcje żeby dotrzeć do zakończenia...
Już kiedy pisałam prolog wiedziałam jakimi słowami zakończę tą historie i nie mogę się doczekać aż będę mogła je napisać :D
Problem w tym że mam spory DOŁEK PISARSKI...
Muszę też skupić się na życiu prywatnym w którym teraz sporo się dzieje, oraz na nauce i szkole... w dodatku chciałabym w końcu zacząć dodawać rozdziały na "Schronisko dla INNYCH"

Post powstał żeby trochę się usprawiedliwić i nie mieć poczucia winy że od kilku tygodni jest tu tak cicho... mam tylko nadzieje że ktokolwiek jeszcze czeka na kontynuacje ;)
Obiecany "rozdział specjalny" postaram się wkrótce napisać, a kolejne rozdziały pojawią się dopiero jak poukładam sobie te wszystkie chaotyczne wątki i dostane jakiś przypływ weny :/ 

Aaa xD i jak mi się nudziło to porobiłam sobie takie plakaty:


Pozdrawiam ~!

10 komentarzy :

  1. Tak na dobry początek: dużo ludzi czeka (w tym ja), ale jak trzeba to poczekamy! Poukładaj sobie wszystko, a potem dopiero pisz. A te plakaty zajebiste! (tak zmieniając temat X3) I gratulacje jubileuszu 10 rozdziałów! Pozdrawiam i ślę czas oraz wene! Bye~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Nie było mnie tu jakiś czas (nawet dość długo), bo też musiałam poukładać sobie parę rzeczy. Dlatego rozumiem Cię całkowicie i będę czekać aż Ty wszystkie swoje sprawy uporządkujesz. ^.^
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny! ^.^
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Cudne plakaty <3 Aż ustawię sobie na tapetę ^.^
      PPS. Czasami zauważam Twoje komentarze na facebook'u pod postami Katt Lett ^.^ I zawsze lajkuje ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ^.^
      Jak już kiedyś wspominałam jestem wielka fanką Katt :3 w dużym stopniu to ona mnie zmotywowała do wymyślania własnych historii :)

      Usuń
  3. Ty... masz potworny talent ;_;
    Zaległości nadrobiłam i czekam na nowe posty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowo "potwory" jest pozytywne, czy przeciwnie? o.o
      W każdym razie dziękuję :)

      Usuń
  4. Hej ^^ Wyjdź w końcu z tego dołka pisarskiego bo piszesz świetni nawet jak nie masz pomysłu xD Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :-D
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga http://kuroshitsujimojahistoria.blogspot.com/
    To mój pierwszy blog jaki kiedykolwiek założyłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękują kochana ^_^ Dodałam twój blog do "listy blogów które czytam i polecam" i niecierpliwie czekam na rozdział :D

      Usuń
    2. Będzie jeszcze dziś i dodam rysunki ^^

      Usuń

Hope Land of Grafic