piątek, 3 lipca 2015

Szybkie info - nowy blog o.O

Siema! Mamy godzinę - 02:45
... a ja nie śpię tylko siedzę i wymyślam głupoty xD

W każdym razie zaczęłam pisać nowe opowiadanie (w tematyce boys love) ponieważ dostałam nagłej weny i jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam :D


(jeśli chodzi o moje "schronisko dla INNYCH" które kiedyś coś tam zaczynałam pisać, to kompletnie nie mam na to weny i prawdopodobnie usunę tamten blog)

Rozdział na GOZ pojawi się w przyszłym tygodniu, lub kiedyś (taa... bardzo sprecyzowana data xD)

Pozdrawiam~! Dobranoc~! Miłych wakacji~! i wg :D

6 komentarzy :

  1. Yaoi yaoi~! *piszczy jak pojebana* Jak zajebiście! To będzie mój pierwszy blog o tematyce (jak to ładnie sprecyzowałaś) BL ;3 i to nie są głupoty! To są zajebistości~! *o* Tak się strasznie cieszę X3 Lecę już czytać ;3 Pozdrawiam i również życzę zajebistych wakacji ;) Bye bye ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się ciesze :D dziękuję i nawzajem :3 pozdrawiam również ^-^

      Usuń
    2. Jezu, muszę z powrotem zacząć czytać Twój blog! Ale taaaak mi się nie chcę... xD Znaczy chcę, ale... Tyle jest do przeczytania, a ja jeszcze nie wiem, gdzie skończyłam. :/ Musiałabym poszukać ostatniego komentarza.
      Ale postaram się zacząć przynajmniej przed końcem wakacji. ;)
      Pozdrawiam i do zobaczenia (mam nadzieję) ^.^

      Usuń
    3. Spoko.... przecież nie musisz czytać na siłę xD :D
      ale będzie mi miło ;)

      Za to ja nawaliłam bo obiecałam sobie że do końca wakacji skończę całą historie... i lipa xD ;-;

      Pozdrawiaam ^-^

      Usuń
    4. Przecież nie będę czytać tego na siłę. Serio, chcę to przeczytać ^.^
      E tam, nie nawaliłaś, przecież nie zawsze wszystko idzie tak, jak sobie zaplanowaliśmy, nie? ;)
      Pozdrawiam ^.^

      Usuń
  2. Hej, jesteś tu jeszcze? Bo wiesz, mija już ponad rok, a od Ciebie żadnych informacji. Domyślam się, że nie będziesz kontynuować opowiadania, jednak byłabym wdzięczna na informację, czy jeszcze żyjesz i jesteś cała.
    Czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń

Hope Land of Grafic